reklama

Zaplatené dievča

Nemám frajerku, no chcel by som. Ale nechcem ju. Prečo? Pretože ju chcem milovať a byť ňou milovaný, rešpektovať, a byť rešpektovaný. Nekonečne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Podľa niektorých „Casanovov“ je to fantastická vec. Mať ju, vlastniť ju, ako nejaký tovar. Alebo ony ich. A musím im prikývnuť – áno, je. Možno.

Nenávidím, keď idem po meste, alebo niekde šoférujem a vidím chalana na koncoch teeagerského veku, ktorý si v aute vozí frajerku. A ona tam sedí ako tovar vo výklade. Vraj že veľká láska. Určite? Asi nie. Priznám sa, že som to nikdy nepochopil a asi to ani nepochopím. Prečo by to niekto robil? Voziť sa v aute a predvádzať sa pred druhými, že aký(á) som dospelý(á)? Aký to má zmysel? Neodpoviem, lebo nepoznám na to odpoveď.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moje predstavy o láske sú možno trochu iné. Veď predsa kto by dnes túžil po normálnom vzťahu, o krásnej princeznej s bielym závojom, ktorá by bola nádherná taká, aká je?! O tej, ktorá by dokázala rešpektovať všetky moje chyby a omyly, ktorá by dokázala odpúšťať, aj keď som nedokonalý. O tej, ktorá by mi dokázala pofúkať rany, ktoré niekedy strašne bolia. O tom, aby nerobila podrazy, aby sa správala férovo a slušne, neklamala, aby nezutekala ako nejaká mrcha, aby ma nebrala ako obyčajný kus. Aby so mnou viedla otvorený dialóg. Aby mi dôverovala.

Na druhej strane – prečo by som ju mal brať, ako úplnú samozrejmosť? Veď ju treba počúvať, dať jej najavo, že ona je tá, o ktorú by som stál a za ktorou by som kedykoľvek stál. Ostať jej verný v jej trápeniach, podporovať ju v radostiach, pomôcť jej, keď to bude potrebovať. Správať sa k nej slušne, férovo, spravodlivo, nepodceňovať ju, ani ju nepreceňovať. Prečo by som mal na ňu pozerať len ako na ďalšiu v poradí a ona by ma aj tak nechala, lebo ja by som bol len ďalší v poradí? Alebo aby mohla byť s niekým, kto jej bude platiť alkohol a cigarety, taxíky atď., a ja by som bol len ten druhý, ku ktorému sa vráti, keď jej bude zle? A ona bude tá, ktorá ma bude dostávať do všetkých tých totálne nezmyselných problémov, z ktorých sa ona svojimi milými úsmevmi vymaní, a navyše ona bude ešte ten chudáčik, ktorý pri mne trpí?!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Normálna?

Chcem obyčajné dievča, ktoré by ma malo rado takého, aký som. Malo rešpekt a úctu predo mnou, ako človekom. Pretože každý človek si zaslúži rešpekt a úctu. Pretože každý človek má svoju hodnotu, svoju hrdosť. Každý by mal byť milovaný a mať rád toho druhého a rozumieť mu. Pretože žena, ani muž nie sú tovar, ktorý sa dá kúpiť v obchode a neskôr zahodiť. Chcem, aby mala ku mne úctu, nehu a lásku. Aby mi odpustila, keď urobím chybu. Chcem, aby sme sa rozprávali o všetkom, čo nás dvoch trápi a o niečom, čo by dávalo zmysel, aby mala rada približne to, čo ja. Aby sme si mohli pozrieť spolu nejaký ten film, poprechádzať sa, mala zmysel pre humor, mala rada hudbu, zvieratká, prírodu, aby bola inteligentná, múdra, dobrosrdečná, láskavá, priateľská. Jedným slovom – normálna.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A to isté, čo som napísal musí (alebo by mal) dodržiavať aj muž. 

Branislav Sebastián Bučko

Branislav Sebastián Bučko

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Život je plný prekvapení, sklamaní aj radosti. Som len smrteľník v obyčajnom svete, ktorý má rád istotu a šoférovanie, snívanie a idealizovanie, túžiaci po šťastí. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu